divendres, 24 de gener del 2014

Examen (tema 1). Pregunta 3


Al llarg de la meva trajectòria com a usuària d’un blog, he de reconèixer que he tingut un paper actiu en la cosntrucció dels meus coneixements. Crec que ha estat aixií, perquè malgrat a l’aula se’ns hagin transmès uns determinats contiguts, he estat jo la que amb una actitud crítica he escrit sobre aquells aspectes que em semblaven més interessants. A més, a partir dels contiguts que s’exposaven per part de la professora, de les persones conferenciades, i de les diferents lectures, he creat el meu punt de vista, he construït els meus coneixements. 
Aquesta eina permet fer un ús interactiu, ja que permet també compartir coneixements, reflexions, imatges, vídeos o qualsevol altre tipus de contingut amb la resta de companys, i de fet amb la resta de persones que es troben connectades a la xarxa. 
 
No obstant, he de comentar que s’han donat diversos moments en els quals he fet d’aquesta eina un ús més reproductor, simòlic-interactiu o transformador. Tot i que considero que principalment el meu blog presenta un caràcter simbòlic-interactiu, ja que en la majoria d’entrades a partir dels continguts teòrics he desenvolupat una visió crítica.

Ús reproductor: són aquelles entrades que es caracteritzen per transmetre i plasmar els continguts de sessions, de xerrades o d’articles, sense realitzar cap aportació persona. Exemple:  http://tacedsocial.blogspot.com.es/2013/10/sessio-5-bones-practiques-amb-tic.html
 
Ús simbòlic: a partir de reflexionar sobre la teoria he construït el meus coneixements significatius. Exemple: http://tacedsocial.blogspot.com.es/2013/12/sessio-10-levolucio-dels-software.html
 
Ús transformador: aquelles entrades a les quals a partir del descobriment i de l’experimentació he pogut elaborar el meu propi coneixement i la meva visió crítica entorn a una temàtica concreta. Exemple: http://tacedsocial.blogspot.com.es/2013/10/sessio-5-reflexions-entorn-educaline.html
 
Finalment aquesta carpeta d’aprenentatge, es una mostra de l’aprenentatge continu i treball constant que he realitzat, el qual ha anat evolucionant a nivell qualitatiu amb el pas del temps, així com m’ha possibilitat el creixement dels meus coneixements envers les noves tecnologies i la seva vinculació amb l’àmbit educatiu.  Així doncs, estic força orgullosa del treball realitzat ja que ha suposat un esforç i perseverança i implicació en el procés d’aprenentatge de l’assignatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada